چه مقدار نمک آیا بیمار کلیه در زندگی روزانه نیاز دارد؟
نوشته شده توسط : Andy

چه مقدار نمک آیا بیمار کلیه در زندگی روزانه نیاز دارد؟

پزشکان به اغلب بیماران مبتلا به بیماری کلیوی به آنها می گویند که مصرف نمک را به شدت محدود می کنند، چرا؟ نمک مهم ترین عطر و طعم برای بسیاری از خانواده است، بدون نمک بسیاری از آنها سلامتی خود را از دست می دهند و نمی توانند کاری انجام دهند، اما مصرف بیشتر نمک می تواند منجر به فشار خون بالا و چربی خون بالا و بار کلیه را افزایش می دهد. بیماران کلیوی مصرف بیش از حد نمک می تواند به تورم جدی و مشکلات قلبی منجر شود. بنابراین، به عنوان بیمار یا افراد عادی، ما باید از مصرف نمک در زندگی روزمره خود مراقبت کنیم تا از سلامتی ما محافظت کنیم.

تقریبا دو حالت وجود دارد: بیماران با فشار خون بالا، ادم و پروتئین ادرار توصیه می شود که مصرف نمک روزانه خود را تا 3 گرم (نیم کلوپ بطری آبجو) را محدود کنید. بیماران مبتلا به این علائم معمولا نیازی به محدود کردن مصرف نمک ندارند (طبق تجویز پزشک)، اما مصرف روزانه نمک نباید بیش از 6 گرم (مقدار کلاهک بطری آبجو) باشد.

این تصورات غلط نمک، بیماران کلیوی باید بدانند:

1، نمک "نامرئی" را نمی توان نادیده گرفت

بسیاری از مردم تنها به مقدار خاص نمک نگاه می کنند و بسیاری از نمک "نامرئی" مانند سس سویا، نمک در آگینوموتو و غیره را نادیده می گیرند.

2. بسیاری از مردم "نمک سدیم کم" را انتخاب می کنند تا مشکل را حل کنند، اما لازم نیست. تا زمانی که آنها نمک معمولی مصرف کنند، نمک سدیم کم معمولا دارای پتاسیم بالا است، که برای بیماران مبتلا به هیپوکالمی مناسب نیست.

نمک تنها یکی از احتیاط های لازم در رژیم غذایی روزانه شما است، همچنین غذاهای دیگر باید مانند پتاسیم، فسفر و پروتئین بالا و یا غذاهای دریایی و غیره مورد توجه قرار گیرد، طبق شرایط مختلف بیماری کلیوی، متخصصین کلیه ما سالم و سالم هستند برنامه رژیم غذایی و درمان مناسب با گیاهان دارویی چینی - درمان طبیعی طبیعی سیستمیک است که می تواند بیماران کلیوی را از بدن خارج کند و سلول های کلیه آسیب دیده را دفع کند و دوباره فعالیت کلیه را بازسازی می کند، بیشتر و بیشتر بیماران خارجی به پکن می آیند بیمارستان Tongshantang طب چینی سنتی برای پذیرش درمان طبیعی و اثر درمان خوب، اگر شما می خواهید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد درمان طبیعی و یا رژیم غذایی برای بیماران، به ما از طریق پیام زیر تماس بگیرید:

پست الکترونیکی: sjzkidneyhospital@hotmail.com

WhatsApp: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 تير 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: